Vilka nivåer har Secret Exits i New Super Mario Bros till DS ?

Super Mario DS illustrerar Nintendo ikonen kamp för att rädda prinsessan Peach från det onda Bowser . Betyg nivåer , separerade med efterföljande ” världar ”, komponera spelet . Det höga antalet nivåer gör att slutföra spelet ett utmanande uppdrag . För dem som vill ha snabbare tillgång till alla nivåer i spelet , till flera hemliga utgångar i de tidigare delarna av spelet bidraget Mario hoppa till mer avancerade världar utan att slutföra alla nödvändiga nivåer. World One

En hemlig exit ligger i World One som låter Mario att hoppa till World Five . Utloppet är i slut tornet nivån i världen . Efter den första kontrollpunkten , finns det ett vertikalt rör som kan skjuta Mario uppåt. Mario passerar en gyllene dörr som han sköt i luften . Mark Mario på plattformen förenade med dörren och skicka honom igenom . Han kommer in i ett rum med snabbrörligaplattformar . Flytta Mario till gapet på väggen i det övre högra . Detta kommer att ta honom till slutet av nivån . Avsluta ut nivån och återgå till världskartan . En kanon visas precis under tornet . Flytta till denna kanon för att skjutas till World Five
World Two

En hemlig exit i World Two ger Mario tillgång till World Five . först måste du låsa upp den andra världens dold nivå . Börja i nivå tre och hitta vägen till den halvvägs . Hoppa på den närliggande brytaren för att höja vattennivån i den intilliggande bäcken . Ride the stigande vattnet och simma in i rummet mynt . Vid toppen av rummet finns det en annan omkopplare. Hoppa på strömbrytaren för att göra vattnet stiga igen förrän Mario skjuts ut ur den övre gränsen på skärmen . När du tas tillbaka till kartan , kommer nivå 2 – A visas . Skriv in den nya nivån och gå igenom de flesta av scenen . Nivån kräver Mario att utföra flera spin- hopp. Den sista spin – jump ger Mario en chans att ta den sista röda myntet av nivån . Starta bort av spin – jump -plattform . Istället för att gå till det röda myntet , har Mario faller till höger om den på den röda sköldpaddan . Hoppa precis som Mario fötter vidrör sköldpaddan . Mario kommer att lansera i luften av en alkov med ett rör . Landa på alkoven och komma in i röret . Mario kommer att visas på en nivå finish. Avsluta nivå och Mario kommer tillbaka till kartan där en kanon syftar till World Five visas . Addera World Tre

En hemlig ut genom World Tres haunted huset kommer att leda till World Six . Gå vidare genom nivån tills du ser ett stort spöke bostad intill ett rör och en knapp . Hoppa på knappen för att göra de streckade rutor för att bli block . Ge dig förbi spöket till höger och vägg studsa tills du når en dörr högt upp på en dold avsats . Gå igenom dörren för att hoppa till den nivå finish. När Mario återgår till kartan , kommer en kanon för World Six visas .
World Fem

En dold exit ligger i World Five s spökhus nivå . Ta trappan i nivån tills du når ett område där tre block visas i den vänstra sidan av skärmen . Se till att få en svamp på vägen över Incase Mario springer in en fiende . Hoppa på de tre blocken . Stå i mitten blocket och märker att osynliga block blockerar Marios språng . Wall – hoppa till vänster för att komma på toppen av blocken . Hoppa igen för att nå en vinstock som Mario kan klättra . På vägen upp , kommer en bevakning spöke visas till höger . Döda denna varelse för att undvika att ta någon skada . När Mario når toppen av vinstockar , skicka honom genom den presenterade dörren . Mario kommer att visas på en plattform med två pumpor . Hoppa på dessa pumpor och få till mitten av plattformen. Plattformen kommer att skaka när den stiger , men det finns ingen fara om Mario är i rätt position . När efterbehandling flaggstång visas till höger , hoppa på det till slut ut nivån . En kanon visas på World Five karta som skickar Mario World Eight . Addera

Kommentera