Hur får Past 15: e våningen i Zelda : Spirit Tracks

The Tower of Spirits är ett imponerande och omfattande fängelsehåla i Nintendo DS- spelet ” Legend of Zelda : Spirit Tracks . ” Den 15: e våningen är en komplex nivå med flera pussel att slutföra för att nå nästa våning . Du måste använda både Link och Zelda för att navigera ordentligt till nästa utmaning . Instruktioner
1

Använd pekskärmen och pennan för att flytta Zelda över spikarna vid ingången . Korsa höger och följ korridoren till den gula panelen på marken . Flytta Link och steg på den blå skylten på andra sidan av väggen för att byta plats med Zelda .
2

Spring ner i korridoren förbi sandlådan och döda fienden framåt. Skjut blocket till vänster och upp på brytaren. Använd den blå varp – panel längst ned till vänster i rummet för att byta plats med Zelda . Flytta Zelda på den andra omkopplaren , vilket sänker den första serien av spikar. Växla tillbaka till Link och korsa över till den stora dörren . Samtal över Zelda efter att ha passerat för att hjälpa till att driva den stora dörren öppen . Enter för att få en liten nyckel . Addera 3

Gå tillbaka till mitten av nivån genom att gå ner för trappan bredvid dörren du öppnade . Följ den västra hallen för att lokalisera ett stort hål . Använd din bumerang för att slå växeln , hittade direkt till det övre vänstra . Gå över bron och varp Zelda till det övre vänstra hörnet . Promenera ner henne och få henne över bron .
4

Walk Zelda över spikarna i södra rummet och på den lila varp – panel . Flytta Länk till sin tvilling , som ligger i rummets centrum område . Har Zelda varp återigen till det övre vänstra hörnet och navigera henne tillbaka över sanden och ner till en omkopplare ovanför och till höger om spikarna blockerar Link . Kliv på switchen för att låta Länk för att gå framåt .
5

Kör norrut för att nå ett rum av cascading stenblock . Ladda fram med Zelda framför passera angrepp , uppåt och till höger . Kliv på växlarna för att förlänga en brygga . Gå vänster för att hitta en sandlåda . Använd Länk till uppmärksamma vakten över sandlådan och i närheten av en annan uppsättning switchar . Warp Zelda till vakt följande länk .
6

Flytta både Link och Zelda på de två växlar för att öppna en dörr i mitten av rummet . Warp Zelda till centraldörren och har länk köra över bron du gjort visas ett par minuter tidigare . Använd den lilla nyckeln för att öppna dörren till den 16: e våningen . Addera

Kommentera