Hur får Förbi Sova Blomma vid Gate i Alice i Underlandet för Wii

Disney Interactive Studios videospel ” Alice i Underlandet ” till Wii innehåller levande filmsekvenser och rita linjer inspirerade av Tim Burtons 2010 film . Tomten omfattar karaktärer från filmen som t.ex. White Rabbit , Mad Hatter och Cheshire Cat . Varje figur har särskilda befogenheter för att hjälpa spelaren kampen motståndare , hitta föremål och passera vissa hinder i spelet . Ett sådant hinder är Rosemary , den sovande blomman smält till en grind i Strange Garden . Instruktioner
1

Tryck på ” A ” på Wii Remote för att starta spelet . Använd Wii Nunchuck s styrspaken för att flytta den vita kaninen till den lilla ” Alice ” dörr i Round Hall . Tryck ” B ” för att öppna den , gå vidare till Strange Garden , och sedan flyttar markören över den svängande grindar . Tryck och håll ” Z ” att aktivera White Rabbit tid makt och frysa dem på plats , och sedan huvudet på en stig .
2

Frys de snurrande skyltar längs vägen , och följa dem mot en bevingad staty . Tryck på ” A ” att klättra upp för stegen på det och belysa en väg genom labyrinten . Fortsätt på vägen , finner Alice och leda henne tillbaka till statyn . Addera 3

Frys den röda rot blockerar vägen och köra iväg . När det försvinner , klättra upp för stegen igen för att lysa upp en väg ut ur labyrinten . Följ vägen till en sovande blomma vaktar porten till Mushroom Forest .
4

Tryck ” B ” att attackera den första röda riddaren när han visas ut från hjärtat virvel . Tryck på ” C ” att byta tecken på Dormouse och besegra andra riddare . När du är klar , växla tillbaka till den vita kaninen och trycker på ” B ” att prata med röd ros .
5

Närma Rosemary , den sovande rosa blomma . Efter den vita kaninen sjunger en låt för att väcka henne genom att trycka på ” + ” för att ringa Alice över . Aktivera tids effekt och vrid regulatorn moturs för att återgå Rosemary till sin ungdomliga själv och låsa grinden . Addera

Kommentera