De bästa svaren för GET Test i Fallout 3

Den gener Occupational lämplighetsprov , eller get, är det sätt som du väljer din karaktärs speciella färdigheter i 2008 videogame ” Fallout 3 ”. Varje svar i testet motsvarar en av spelets speciella färdigheter , och de tre färdigheter du väljer oftast i testet får varsin boost av 15 Skill Points . Besluta om de tre färdigheter som du vill ha och välj dina svar därefter. ” Frenetiska Vault Scientist ”

Fråga en innebär att du blir kontaktad av en ” frenetiska valv vetenskapsman . ” Svara med alternativ ett, den komplicerade vetenskapliga svar , ger dig en punkt mot Science skicklighet . Alternativ två , säger ” upp din också , kompis ! ” står för Speech skicklighet . Du får en poäng för Melee för att välja alternativ tre , slå ut vetenskapsmannen , och alternativ fyra , kör iväg , räknar in mot Sneak .
Infected Foot

Fråga två frågar dig om hur man behandlar en patient med en infekterad fot . Att välja alternativ ett, amputera foten , räknas mot Melee . Alternativ två , skriker på hjälp , motsvarar tal . Du får en medicin punkt för att välja alternativ tre , medicinering foten , och en vetenskap punkt för att välja alternativ fyra , observera hur infektionen sprider sig . Addera den förlorade barnet

Fråga tre frågar vad du skulle göra om du hittar ett förlorat barn i besittning av stulen egendom . Svara med alternativ ett, ” ge pojken en kram , ” motsvarar välja Speech skicklighet . Alternativ två , konfiskering av stulen egendom , lika med en punkt för Unarmed Combat . Svara på tre , plocka pojkens ficka , ger dig en punkt för Sneak . Välj inte svara på fyra , som leder pojken i säkerhet sedan slå honom över till myndigheterna , eftersom den inte räknas in några kunskaper alls .
Baseball

den fjärde frågan på GET testet handlar om baseboll positioner . Om du väljer det första , kanna , du väljer den Sprängämnen skicklighet . Välja nummer två , stoppare , räknas som en punkt för Big Guns . Alternativ tre , utsedd slagman , är ett val för Melee , medan alternativ fyra , gå med i fotbollslaget , räknas mot Unarmed Combat .
Killer mormor

Fråga fem frågar vad skulle du göra om din mormor bad dig att döda någon . Alternativ ett , att följa hennes order , räknas mot Små Vapen skicklighet . Alternativ två , förhandlingar med mormor , ger en punkt för Barter . Alternativ tre , be henne för en minigun att göra jobbet ordentligt , räknas mot Big Guns . Välja alternativ fyra , kasta ditt te i mormors ansikte , är en punkt för Sprängämnen .
Låst Room

I fråga sex , en äldre valv bosatt har låst sig i sitt rum . Om du väljer alternativ ett, plocka hans dörr lås , räknas detta mot Lockpick skicklighet . Blåser bort luckan , alternativ två , räknas mot två färdigheter – Barter och sprängämnen . De dubbla poäng innebär att detta är ett bra alternativ om du vill ha båda dessa färdigheter . Svara på tre , lasering låset bort , är en punkt för Energy Weapons , och lämnar den gamle mannen i det , alternativ fyra , räknas mot reparations skicklighet .
Strålningsförgiftning

Den sjunde frågan frågar hur du handskas med strålningsförgiftning. Alternativ ett , självmord , är en punkt mot Små Vapen . Att välja alternativ två , antimutagentmedel , räknas mot Medicine skicklighet . Alternativ tre , bön , är en punkt för Barter , och alternativ fyra , kirurgi , är ett val för Energy Weapons .
Comic Book

Fråga åtta handlar om att få en serietidning från en kollega valv bosatt . Alternativ ett , handel för det komiska , räknas mot Barter färdighet . Att välja alternativ två , råna vårdtagaren under pistolhot , räknas för små Guns . Alternativ tre , stjäla komiska , räknas mot Stealth , och alternativ fyra , droga den boende att ta komikern medan han är medvetslös , är ett val för medicin skicklighet . Addera ett spratt på pappa

Den nionde frågan är om att spela ett spratt på din far . Om du väljer att översvämma sitt tarv , alternativ ett, är du välja Reparera skicklighet . Att välja alternativ två , att sätta en smällare ner hans toalett , räknas mot Sprängämnen . Alternativ tre , byta sina mediciner , är en punkt för medicin , och blandar med sin rakkniv , alternativ fyra , är en punkt för Lockpick .
VIP

Fråga 10 handlar om vem du tror att den viktigaste personen i Vault 101 är . Alla svaren är desamma , ” The Förman , ” och ingen av dem har någon effekt på dina kunskaper . Välja någon på måfå , och GET testet är klart . Addera

Kommentera