Så här fyller The Legend of Zelda : Spirit Tracks Karta

När du kommer genom ” The Legend of Zelda : Spirit Tracks , ” du måste hela tiden gå tillbaka till Tower of Spirits att samla bitar av en Rail Karta som visar dig hur du får till varje nytt tempel . Samla brand Realm Map , den sista biten av Rail Map , gör det möjligt att avsluta kartan . Insamling denna bit av kartan måste du lösa en rad gåtor för att klättra från 13: e till 17: e våningen i Tower of Spirits . Instruktioner
1

Tillbaka till Tower of Spirits efter avslutad jakt i snön templet . Tala med Anjean och han ska berätta lite mer om att få Fire Map , den sista pusselbiten i Rail Map . Ange tornet och klättra upp till 13: e våningen . Köpa 2

Upptäck 13: e våningen , men var försiktig med Phantom Eyes . Ögonen agera som strålkastare och skicka Warp Phantoms efter dig. Dodge sina blickar eller besegra dem att gå vidare genom golvet. När du utforskar , hitta två Phantom Eyes bevaknings Tears of Light , som du måste besegra för att samla föremål . Efter den första Tear of Light , hitta statyer av fisk. Använd din piska för att dra svärdet ur handen på mitt statyn , sedan placera svärdet i handen på den högra statyn . Undvik Phantom Eye och öppna den intilliggande skattkista för en liten nyckel .
3

Använd den lilla knappen på den låsta dörren nära Warp Phantom : s övernattnings plats , sedan gå upp för trapporna till den 14: e golvet. Söderut och döda Phantom Eye. Distrahera Warp Phantom som vaktar Tear of Light genom att kasta din boomerang på väggen i närheten. Samla Tear of Light och träffa Warp Phantom så Zelda kan ta kontroll över den. Gå tillbaka ner till 13: e våningen .
4

Chef till sydväst och döda Phantom Eye. Klättra trappan och över bron för att komma till en skattkista som håller en liten nyckel . Kör västerut och öppna den låsta dörren . Lämna Link på kristallen omkopplaren på detta område och ta kontroll över Zelda . Warp i nordväst , döda Phantom Eye, sedan huvudet sydväst att hitta en annan kristall switch . Slå det , växlar styrningen tillbaka till Link och har honom slå hans kristall switch . Har Zelda gå tillbaka till Link , sedan gå igenom dörren du just öppnat .
5

Döda fiender i detta område med Zelda , sedan lämna henne genom övergången nära sanden . Har Link över sanden till den andra brytaren , då har både tecken slår sina respektive switchar för att bilda en bro som Zelda kan passera . Upprepa processen för den spetsade området , men skicka Zelda över och lämna Länk träffa omkopplarna för att bilda en annan bro . Korsa den och hitta fiskstatyer. Använd piskan för att ta bort svärdet från en staty , sedan placera den i den andra för att öppna dörren till den 15: e våningen .
6

Head upp till 15: e våningen . Hela golvet är i grunden en serie pussel som liknar de du just löst . Du måste växla kontroll mellan Link och Zelda att passera över spikar och framsteg genom golvet . Följ den linjära vägen för spikar och switchar , överföra kontrollen mellan både tecken som är nödvändiga , för att komma till slutet av golvet . Samla nyckeln ur skattkistan nära den stora dörren och öppna den låsta dörren för att komma till 16: e våningen .
7

Ha Zelda varp till den andra sidan av kartan för att lösa pussel i det här rummet . Titta på mönster som fantom använder och har Zelda likna den för att öppna dörren i mitten av rummet . Chef på övervåningen till 17: e våningen . Länk svärd slutar glödande och Zelda kommer att återgå till det normala . Gå upp för trapporna för att få eld Rail Map . Addera

Kommentera