Hur man gör Inskick på en UFC spel

The Ultimate Fighting Championship ( UFC ) är den mest kända varumärke för MMA i världen . UFC har blivit ett världsomspännande varumärke med sponsrade gym, produkter och videospel . UFC började sponsra tv-spel sedan Sega Dreamcast , men det hade sitt första riktiga hit med ” UFC Undisputed 2009 ” för PS3 och Xbox 360 ” UFC Undisputed 2010 ” är en uppföljning , och några av spelmekanik har förändrats . Medan 2009 tillät att datorn låser inlagor genom att mosa ansiktet knapparna på regulatorn 2010 kräver en mer skicklig utförande som tar öva att göra på rätt sätt . Instruktioner
1

Välj en karaktär som är särskilt skickliga på inlagor, såsom Antonio Rodrigo Nogueira i tungvikt eller Demien Maia i mellanvikt . Detta kommer att göra framställningar mycket lättare att dra bort när man vänjer sig tidpunkten . Köpa 2

Välj en motståndare som har mycket låg underkastelse försvar, till exempel Mustapha Al Turk i tungvikt eller Drew McFedries i mellanvikt . Datorn kan vara mycket svårt att lämna , och en motståndare med låg underkastelse försvar färdigheter ökar dina odds för en inlaga seger .
3

Ställ in svårighetsgrad på ” Nybörjare ”.

4

Strike motståndarens kropp så mycket som möjligt i början av kampen med kropps sparkar på avstånd. Grundsparkenknappen fungerar bra för detta eftersom de flesta fighters kommer att sparka kroppen automatiskt från mellanregistret . Använd den högra spaken för att initiera en närkamp och kasta knän till kroppen med sparkknapparnaför att ytterligare skada bålen . Detta sänker motståndarens uthållighet , vilket gör en inlämning mycket enklare att utföra .
5

Kör en takedown på motståndaren med den högra spaken och antingen den vänstra avtryckaren eller bogen vänster . En racketen takedown fungerar bäst eftersom det tar bort extra uthållighet från motståndaren , beroende på din kämpe .
6

Klicka på den högra spaken i när du är på marken och motståndarens uthållighet är låg . Detta kommer att inleda inlämning . Det särskilda hold varierar beroende på din kämpe och den specifika situation som han befinner sig i på marken . Håll pinnen i en sekund eller två att ” laddning ” inlämning och släpp sedan pinnen .
7

Rotera höger spak både medurs och moturs i släta ringar så fort du låter sticka ut från den ” inskjuten ” positionen. När du gjort korrekt , kommer detta att avsluta inlämning och lås upp till där motståndaren tuppar av . Om han flyr , låt din uthållighet ökar och sedan prova igen. Addera

Kommentera