Hur du startar Ship i Astro Knights

De ” Astro Knights ” Island-området i online äventyrsspel ” Poptropica ” gör att du kan gå in i yttre rymden och besöka andra planeter . Innan du kan ge dig ut på sådana äventyr , men du måste starta den främmande rymdskepp som har kraschat in i träsket . Samtidigt som de får till fartyget är ett pussel i sig , när du har tillgång till det , behöver du också bränslestavoch samordnar innan du kan spränga bort i rymden och besöka månen . Instruktioner
1

Starta spelet och klicka på ” Astro Knights ” Island ligger på den nedre vänstra sidan av kartan .
2

Gå till höger tills du kommer till fontänen när du börjar på ön . Hoppa på den lysande fläcken sitter på högra hörnet av fontänen för att få ett mynt . Gå till vänster och gå in i ” House of Mordred , ” vilket är det lokala museet . Addera 3

Ge myntet till mannen i den lila hatten så att du fritt kan utforska museet . Klicka på böckerna står på bordet på övervåningen för att få lånekort .
4

Avsluta museet och gå till höger tills du kommer till slottet . Klicka på de främre dörrarna till slottet för att komma in , och klicka på den första dörren till höger för att komma till biblioteket . Samla böckerna märkta ” Den mystiska vapen av Arturus ” och ”The Life of Mordred : . A Cautionary Tale ”
5

Vänsterklicka tegel som är en annan färg och finns till vänster om facklitteratur sektionen ovanför MCM plack . Gå ner trappan som visas .
6

Ta möglig ost ligger på golvet och sedan på spaken bredvid fängelsecell . Gå tillbaka upp och springa förbi vakterna att fly biblioteket .
7

Gå in i rummet precis innan trappan till vänster och placera möglig ost på golvet för att fånga en robot mus . Samla det hemliga meddelandet på lådan och lämna rummet .
8

Gå upp för trapporna och sedan gå in i tronrummeti toppen . Tala med drottningen för att få ett papper med koordinaterna skrivna på det . Avsluta slottet och fortsätta att gå till höger tills du kommer till några bönder . Tala med den manliga bonden att få en påse med gödsel .
9

Gå uppför backen och skriv ” Ye Olde Rumour Mille . ” Tala med flickan klädd i svart för att få de kosmiska symboler i utbyte mot din hemliga budskap . Hoppa på repet som hänger strax ovanför henne att låsa upp brukets växlar. Gå ur kvarnen , plocka upp spolen av repet bredvid den och sedan hoppa upp till taket där det finns en hemlig ingång .
10

Hoppa på armarna på bruket att snurra dem moturs , vilket i sin tur öppnar luckan ovanpå. Skriv in luckan och använda gödseln på hover ombord för att driva den . En gång drev , flyger den ur luckan och landar i träsket , vilket ger dig enkel tillgång till rymdskeppet .
11

tillbaka till slottet och hoppa på fönsterbrädan tills du når taket där en ballista står. Knyt repet till pilen i ballista och brand det på dörren till tornet på vänster sida. Gå över linan och in i tornet . Plocka upp prinsessans not inne i skattkistan .
12

Läs anteckningen att upptäcka att Mordred gömde sina hemligheter under hans säng . Gå tillbaka till museet och titta under sängen för papperslappar . Läs tidningen att ta reda på koordinaterna för den närliggande månen .
13

Avsluta museet och klicka på fontänen för att få upp ett pussel . Klicka på de tre symboler som matchar de på pappret som du fått av flickan i kvarnen . Klicka på solen symbolen för att öppna en hemlig passage . Gå ner det och tala med pojken med brunt hår står på den högra sidan av rummet för att få en nyckel som han fann i Mordreds hus .
14

Avsluta fontänen och återvända till området med bönderna . Till höger om bonden som gav dig gödseln , är två höbalar . Skjut balarna isär för att avslöja en hemlig lucka och öppna den med nyckeln du fick . Klättra ner repet och gå förbi den mekaniska ugglan , vilket får den att flyga utanför .
15

Klättra tillbaka upp repet och släpp den mekaniska musen . Ugglan äter den och börjar följa dig runt . Gå tillbaka ner luckan och tryck på väggen längst till vänster i rummet tills den smular . Följ tunneln som avslöjas och ange öppning vid den bortre änden . Då kommer du till cellen under biblioteket , men när du anländer , roboten i cellsjälvdestructs .
16

Vänsterklicka på ugglan och vänsterklicka på bränslestavsom var kastas utanför cellen av explosionen . Ugglan hämtar staven och ger den till din karaktär . Gå tillbaka samma väg tillbaka till kvarnen och hoppa på hover ombord . Rida den hela vägen till längst till höger i träsket och klicka på rymdskeppet att komma in .
17

Sätt i bränslestav i spåret där den trasiga ena är att driva upp skeppet . Ange månen koordinater visas på det papper du finns under Mordreds säng ( X : 56 , Y : 52 ) , och klicka på den röda ” Launch ” knappen. Ditt skepp kommer att lansera i rymden och resa till den närliggande månen . Addera

Kommentera